woensdag 5 februari 2014

Cutie-pie!

Als er iets is waar ik echt zot van ben, dan zijn het baby's.
Ge hebt ze in verschillende varianten: jongens, meisjes, met haar, zonder haar, bleiterkes, minder grote bleiterkes, slaperkes, altijd-wakkere-roer-me-nietjes,... maar wat ze allemaal gemeen hebben is dat ze ultra cute zijn.



Euhm.
Eloise was zelf ook ooit een babytje, 20 maanden geleden om precies te zijn. Er moet iemand mij eens uitleggen hoe het komt dat ze al 20 maanden is terwijl ik pas gisteren bevallen ben. Time flies when having fun?

In ieder geval, als er in onze vriendenkring een babytje geboren wordt, dan wil ik dat kleine mormeltje liefst zo snel mogelijk bewonderen. Toen onze vrienden K & K (past goed samen hé?) mama en papa werden van Joppe besliste ik om zelf iets te maken. Een wilde gok want het is toch wel een beetje uw ziel bloot leggen, zo iets "homemade" presenteren.

De reactie van de kersverse mama en papa was hartverwarmend.

*ooooh, ik had zo hard gehoopt dat ge iets zelf zou naaien*
Geef toe, een groter compliment bestaat er niet!

Ik maakte het vlinderdekentje uit Stof voor Durf het Zelvers (haar boek), aangevuld met een pamperzakje waarop ik 'Joppe' flockte, een knisperdoekje, een knuffelzacht baby-olifantje, en een slabbetje.



Stiekem was ik ook super blij om eens een echt jongensstofje te kunnen gebruiken :-)

Enkele weken later volgde het grootste geschenk in mijn mailbox: een slapende mega cutie-pie Joppe in zijn dekentje. Zie dat venteke toch eens...


***SHHHHHHHHHT hij slaapt ****


Stof: Modecoupon Sint Niklaas (fleece, katoen en paspel)
Patroon dekentje: Stof voor Durf het Zelvers
Patroon olifantje: hier
Pamperzakje: Eloleo blog maar met een eigen twist
Knisperdoekje: eigen projectje
Slabbetje: overgetekend van een slabbetje van Eloise




6 opmerkingen:

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!