vrijdag 1 juli 2016

Anspired




 Anspired

ænˈspʌɪəd
[adjectief]
[neologisme]



Ik weet hoeveel An houdt van de Michael Miller Cotton Couture stofjes, dus ik bestelde bij Petite Couture de kleurtjes Creamsicle en Watermelon.



Voor het kraagje gebruikte ik een zwart-wit stofje dat ik ooit bestelde bij Bambiblauw om deze Lua slaapzak te maken.






Dankjewel An voor alle inspiratie, voor jouw lieve berichten, vriendschap en humor. 
Keep 'm coming, we all love StraightGrain!
 


Benieuwd naar de andere Anspired bloggers?












21 opmerkingen:

  1. Oh my - perfect dress. Love the color combo!! And I love your 'anspired' definition :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het geruite kraagje maakt het helemaal af <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal super, en om het begin stukje heb ik smakelijk moeten lachen, chapeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love it Annick! Love your definition too!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kleedje. Schoon eerbetoon ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aw, it's perfect! I love these two colors together, in fact, I have another romper for my toddler up next in a similar combination! The dress is amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel ma echt heel schoon, het is tijd op de tinny te bestellen want de dochter groeit pijlsnel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Perfect and adorable! Love this so much.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dit een prachtig anspired jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi, helemaal An op de wijze van Annick :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik wou toch ook hier nog eens komen zeggen hoe prachtig ik dit jurkje vind (die kleuren! dat kraagje! die Eloise erin!) en wat een ongelofelijk lieve verrassing ik #anspired vond. Ik ben er nog altijd niet helemaal van bekomen... Wat een geluk heb ik toch, met zo'n lieve en getalenteerde vriendinnen... xo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo tof zeg!! top idee voor een topmadam!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo mooi, de kleur staat haar echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi, en wat een leuke 'tribute' van jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!