zaterdag 3 juni 2017

Juliette on a sunny day

Vorige week deden we niets anders als feesten, of zo lijkt het toch.
Het vormsel van Emma en Mona, de 5e verjaardag van Eloise, en we sloten zondag de feestweek af met het vormsel van ons nichtje.

Afgelopen zondag was het warm. Heet zelfs. Temperaturen waarbij je liefst niet te veel kleding draagt. Ik liet Eloise kiezen uit de nieuwe naaisels uit haar kast, en ze haalde er de Juliette jurk uit die ik een tijdje geleden naaide in een vrolijk en fris Petit Pan stofje.



Goede keuze, kind. We pasten zelfs bij elkaar, check mijn Instagram ;-)

Het jurkje zat in een wip in elkaar, geen rits, en een sluiting met een lintje in de hals.
Het knopenpad vooraan is louter decoratief.




Dat het een leuke dag was moet ik er niet bij vertellen zeker? :-)



6 opmerkingen:

  1. heerlijk! Emma heeft beddenlakens in die stof. We vinden ze zo mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een lief jurkje is het geworden!
    H.gr. Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't Is me er eentje, die Eloïse! Wat een geweldige smaak heeft ze al! Net als haar mama overigens! Ik ben fan! Jaloers dat dit stofje niet in mijn kast lag! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een weekend zeg! Van achter mijn boeken kan ik daar enkel jaloers op zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je kwam kijken! Thank you so much for your visit!